8 Mayıs 2014 Perşembe

uzgun

canımın içi bu aralar dukkanı açmaya çalışıyoruz..bu yuzden biraz yogunum ve maalesef seninle istedğin, istediğim kadar oynayamıyorum:(
dün seni götürmedim ve geç geldim uzun sure göremedim seni geldiğimde ne kadar da mutlu oldun sarıldın boynuma ve seni sevdim dedin(daha seviyorum diyemiyosun)
bugun senide götürdüm benim işleri yapmam lazım seninde canın benle oynamak istiyor annne annne deyip durdun bende sana kızdım:((( bağırdım senin gibi bir melege sonra sende bana kızdın daha cok huysuzluk yaptın gun bitti ama birde bana sor ... keske bağırmasam hiç sana amam bazen sabrım taşıyor sonrada senin gibi bir meleği nasıl uzduğumu kendi kendime soruyorum ve vicdan azabından kıvranıyorum..
canım oğlum hayatımın anlamı seni çok seviyorummm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder