3 Mayıs 2014 Cumartesi

annesinin huysuzu

Canımın içi bugun yine huysuzdun..Klasik 2 yaş sendromu. Saat 1 ve daha yenı uyudun daha dogrusu koltukta sızdın kaldın..
Dün akşam buyuk bir hevesle hazırladığım sayı çalışmaları ile sadece 5 dakka oynadın ve sıkıldım deyip bıraktın. Sadece kutunun ustundeki sayıları parmaklarına taktığımda biraz eğlendin.
Baktım hoşlanmadın bende kaldırdım sonra oyun hamuru ile oynadık bana gulen yuz ve ağlayan yuz yaptı meleğim...
Yarın misafir geleceği için gece evi silmem gerekti sende bana buyuk bir hevesle yardım ettin,itiraf edeyim çokta guzel sildin. Bugunku tek yardımında bu değildi tabii gunduzde bulaşık yıkadık beraber sen duruladın bende makineye yerleştirdim.
Çok uykun var ama uykum yok diye bağrınıp durdun bende kendi haline bıraktım seni ve işlerimi yapmaya başladım gece 1 de pat diye bir ses... Korktum once baktım elindeki oyuncağı dusurmussun ve koluğa yatıp uyumussun..
Meleğim iyiki benim oğlumsun..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder